📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

24 September 2016

Rețeta de Weekend: Crochete de orez umplute

Acest fel de mâncare există atât în bucătăria siciliană cât și în cea asiatică. Cele mai multe șanse sunt să o cunoașteți sub numele de arancini.
Cu mica diferență că în bucătăria italiană, orezul respectiv este fiert în sos de roșii cu oregano și diverse condimente.
Eu o să vă prezint totuși, cea mai simplă metoda de a le face, presupunând chiar că, puteți folosi orezul gătit anterior, care a rămas nemâncat.
Dacă însă nu aveți orez deja gătit, e ușor să îl fierbeți, să îl condimentați după gust și eventual, puteți adăuga și puțin sos de roșii.


Ingrediente:


  1. orez deja pregătit sau pregătiți un orez;
  2. câteva bucățele de cașcaval și/sau șuncă;
  3. un ou 
  4. pesmet
  5. condimente
  6. ulei pentru prăjit
  7. pătrunjel tocat
  8. câteva linguri de făină.
Eu sincer am făcut această rețetă doar din orezul rămas. Chiar dacă orezul este gustos și a doua zi după ce l-ai făcut, cumva își pierde din farmec. 

Dacă vreți să le faceți cu orez proaspăt, trebuie să îl lăsați la răcit și merge la de bine și cel făcut pilaf, cât și din orezul care nu se lipește. Nu uitați să adaugați pătrunjel tocat mărunt sau alte condimente în orezul răcit.

Tot ce trebuie să faceți e să împărțiți cu lingura secțiuni de orez, pe care le transformați în biluțe ca pe chiftele, în mijlocul cărora introduceți bucățele mici de șuncă și cașcaval. Dacă totuși orezul nu se lipește, adăugați în compoziție puțină făină. 
Când biluțele de orez sunt gata, faceți o compoziție de ou cu făină (care poate fi condimentată), pregătiți și pesmetul și procedați ca la șnițele.

Dacă totuși biluțele se fărâmă, în loc să rămână rotunde și intacte, biluțele făcute pot fi coapte în cuptor.
Pentru o rețetă vegetariană, înlocuiți șunca cu salam vegetarian sau pur și simplu cu ciuperci prăjite.









Please follow me :



Vote my Looks:

15 comments:

  1. Ce bine arata...sunt sigura ca sunt super gustoase. De acum stiu ce fac cu pilaful a doua zi! :D

    ReplyDelete
  2. Arata bine rau. Cred ca merg mai ales in perioada de post dar nu numai. ;)

    ReplyDelete
  3. Arată delicior, am să încerc și eu :)

    ReplyDelete
  4. Trebuie sa o incerc si eu, ca de multe ori raman cu orezul si nu mai am chef de el.

    ReplyDelete
  5. Arata bine, cândva voi încerca și eu.

    ReplyDelete
  6. Wow, iata ceva nou, cu siguranta voi incerca. Yamiiii.

    ReplyDelete
  7. Am retinut reteta, de obicei faceam ardei umpluti cu orezul ramas dar mi se pare interesanta aceasta reteta si o voi incerca

    ReplyDelete
  8. ce idee buna! e tocmai de-asta nu prea fac pilaf - ramane mult si chiar nu il mai mananca nimeni daca nu e cald. dar ideea ta imi place mult, chiar voi incerca!

    ReplyDelete
  9. Arata delicios. Nu m-am gandit ca as mai putea face ceva cu orezul pe care nimeni nu-l mai mananca. Am sa incerc si eu reteta asta

    ReplyDelete
  10. arata bine dar au si calorii, mama-mama.Dar nu se pune :D mai ales pentru weekend. Mananci 2 crochete din astea cu un bol de salata si aia e.

    ReplyDelete
  11. Asa de bine arata, de pofticios. Mi-e si o foame, desi e 12 noaptea trecut :-))

    ReplyDelete
  12. Hmm interesanta reteta, nu am mai auzit pana acum,dar cred ca as incerca

    ReplyDelete
  13. voi incerca reteta, cred ca merg bine si la un picnic!!!

    ReplyDelete
  14. Mie imi place varianta cu mozzarella si mi-ai dat o idee pentru cina :))

    ReplyDelete
  15. O sa incerc si eu, dar cu quinoa in loc de orez.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤