📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

11 April 2015

Cum functioneaza sistemul de puncte de pe Dresslink

Am auzit ca transportul pe Sheinside a ajuns la $15 si in cazul acesta, sistemul de puncte (punctele nu pot fi aplicate si la transport) nu prea mai e asa de util.
Insa vin cu o veste buna: Sistemul de puncte de pe Dresslink pare foarte promitator.
Partea cea mai buna e ca pe Dresslink gasiti si haine pentru barbati si copii.
Singura mare problema ar fi ca transportul costa (in afara articolelor marcate cu transport gratuit), insa exista metode sa evitam si aceste costuri. Iata cum:

1. Primim un cupon de $50 

 (il gasiti in contul personal, cititi aici unde) care poate fi utilizat pana la epuizare, ca o reducere de 15% la fiecare comanda. In felul acesta ei incearca sa acopere sau macar sa scada din costul transportului.


2. Sistemul de puncte

a. Cum strangem puncte?


  • La inregistrare primiti 10 puncte
  • Comentarii si review-uri --- nu stiu exact cate puncte primiti.
  • Poze 10 puncte, video 20 puncte
  • Iti inviti prietenii sa se inregistreze si primesti 10 puncte pentru fiecare persoana invitata
  • Primesti puncte proportional cu valoarea comezii- ex. $100 cheltuiti, inseamna 100 puncte
  • Eu am mai primit 5 puncte la abonarea la newsletter
b. Cat valoreaza punctele?


  • 100 puncte= $2
c. Cum folosim punctele?


  • In contul personal veti gasi aceste optiuni. Daca ai ajuns deja la 100 puncte, poti cere transformarea lor in bani. Cu acesti bani vei plati comanda. Nu poti folosi punctele direct. Adica, daca ai 50 de puncte (care logic ar trebui sa valoreze $1) nu le poti folosi la o comanda. Pur si simplu va trebui sa stragi multipli de 100 puncte, apoi sa le transformi in bani (DL Wallet) pe care apoi ii folosesti la o noua comanda. 
  • Punctele pot fi folosite impreuna cu cupoanele de reducere. La inregistrare veti primi un cupon de reducere pentru prima comanda.
d. Cum inviti prietenii?

  • Evident cea mai simpla metoda din toate e sa iti inviti prietenii sa se inregistreze pe site. Acest lucru se face din contul tau, dand click pe My Invitation. Acolo vei gasi butoanele de share (de a posta automat pe retelele tale de socializare invitatia) sau link`ul tau personal de pe care sa inviti. Exact ca-n poza de mai jos:



Apoi, cand efectuezi o comanda, pur si simplu vei aplica in formular cat vrei sa folosesti.

e. Ce restrictii exista pentru folosirea punctelor?

Eu nu am strans pana acum decat 24 de puncte, deci nu am avut cum sa profit de ele. Asa ca nu am testat pe pielea mea, insa nu par sa existe restrictii importante. Punctele se pot aplica si la plata transportului. Pe site sunt mentionate urmatoarele restrictii:

  • Punctele nu se pot utiliza la anumite produse semnalizate anume
  • Comenzile pe baza de puncte nu vor putea participa la anumite concursuri sau promotii.
In rest, toate sunt bune.

Mai am cateva vesti bune, dar inainte de toate, nu uitati sa va inregistrati, sa intrati apoi in cont pentru a luat si cei $50 dolari care vor fi utilizati pentru a scuti 15% din valoarea unei comenzi si nu uitati sa folositi link`ul acela personal pentru a invita prietenii. Va puteti inregistra pe acest link!


3. Produse zilnic la $0.01


Urmatoarea promotie de care va spun, daca nu ma insel, e una dintre cele la care nu puteti aplica punctele, insa iata de ce se merita oricum:

In fiecare zi, exista cateva articole pe care le cumparati cu $0,01 (un cent), cu conditia sa cumparati oricare alt produs de pe site. Aici puteti sa fiti smecheri, nefiind nici un fel de restrictie legata de valoarea cumparaturilor, si pur si simplu sa cumparati cel mai ieftin lucru de pe tot site-ul, care sa aiba si transport gratuit. Puteti alege orice accesoriu, nu are nici o importanta.
In felul acesta, puteti cumpara produsul de $0.01 impreuna cu un produs de $2 (care are si free shipping) si asta e tot.

Atentie insa!
De obicei sunt mai multe produse la $0.01 disponibile pe zi. Uneori sunt lucruri ieftine oricum, din seria accesoriilor, insa de multe ori sunt rochii, pulovere etc. Atentie pentru ca pentru fiecare comanda puteti cumpara un singur astfel de produs, la $0.01. Daca vreti mai multe, atunci va trebui sa faceti o comanda separata pentru fiecare.
In opinia mea, se merita. Puteti plati si cu cardul si cu paypal`ul.
Pentru a ajunge pe pagina produselor de $0.01, dati click aici!

Acestea fiind metodele prin care putem obtine lucruri gratis de pe Dresslink, sau cel putin cu bani putini, haideti sa va povestesc si parerea mea despre calitatatea hainelor.
Mai mult ca sigur ati observat ca preturile sunt foarte-foarte mici. Chiar si cu costul transportului, tot iesiti ieftin. Deci sigur va intrebati: sunt lucruri de proasta calitate?

Eu am dat pana acum 3 comenzi si concluzia mea e ca si da si nu. Trucul e in felul urmator: uitati-va la pozele produsului. Sunt frumoase, nu? Totusi dati scroll pana in josul paginii, pentru ca acolo, la final veti vedea exact cum arata produsul real. Primele poze vor fi mereu "poze de prezentare", insa ce e drept, cei de la DressLink sunt totusi cinstiti si la final, vor arata produsul cel adevarat, de obicei  pus pe un umeras sau pe un manechin. Acolo puteti observa usor si materialul (de obicei e o poza de aproape a materialului) si diferentele. Eu am vazut o rochie din dantela galbena care arata magnific. Insa in ultima poza se observa clar ca era alt gen de dantela (mai ieftina clar si cu alt model de broderie) si chiar si modelul era usor diferit. Deci, trebuie sa va ghidati doar dupa ultimele poze, cele reale.

Corespund marimile?
Pe Dresslink, in general marimile sunt mici. Totusi, ceea ce vedeti acolo la descriere, e real- cel putin din experienta mea.
In schimb au o categorie de marimi mari pentru femei, acelea fiind mult mai potrivite pentru europeni.

Produsele Free Shipping
Daca totusi costul transportului vi se pare prea mare (acesta va fi cam cat valoarea produsului in sine, deci la o buza de $5 veti plati $5 transport, totusi uneori e mult mai mic), nu uitati ca au o categorie de produse la care transportul e gratuit. In general aici veti gasi bijuterii, aceesorii cosmetice, dar si haine. Acum sunt mai putine haine in acea categorie, insa de obicei sunt destul de multe.
Pentru a vedea produsele Free Shipping dati click Aici!  De aici va recomand sa alegeti ceva, daca vreti sa profitati de produsele la oferta $0.01

Iar la final, va amintesc din nou ca pe DressLink gasiti si articole pentru copii si barbati (iar la promotia $0.01 sunt si cateva lucruri pentru copii). Insa preferatele mele acum sunt pijamalele care mi se par adorabile.






Preturile la pijamale incep de la $4 iar transportul de la $5.

Sper ca informatiile sa va fie de ajutor si sa aveti spor la adunat puncte!

Vizitati site-ul aici: DressLink.Com



Please follow me :



Vote my Looks:

6 comments:

  1. Buna! se plateste si cu paypal? Si daca ai plasat deja vreo comanda, unde ajunge coletul? la posta vamala sau locala? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate, am uitat sa mentionez si aceste aspecte. Coletele mie mi-au ajuns cele 3 la vamala. Insa am plasat o noua comanda acum cateva zile si o sa anunt daca s-a schimbat ceva.
      Iar plata, am mentionat in articol se poate face si prin paypal si prin card Visa sau Mastercard

      Delete
  2. I really adore the lovely selection o pjamas, I always feel comfortable and free in this sorts of night clothes..
    Wish you a wonderful end of week!

    ReplyDelete
  3. Eu am dat 3 comenzi pana acum pe Dresslink. Una in urma cu ceva timp (in urma cu un an sau doi ani) si doua in ultima saptamana. :D De abia astept sa soseasca.

    ReplyDelete
  4. Ce drăguțe sunt pijamalele! Mi-ai dat o idee geniala

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤