📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

11 October 2013

Reguli pentru ingrijirea parului

Cand vine vorba de un par frumos si sanatos, lucrurile sunt mereu complicate. Caldura, tratamentele chimice, decolorarea- toate necesare pentru a obtine coafura mult visata, deterioreaza firul de par. Incepe sa se contureze din ce in ce mai clar: nu poti avea un par frumos si sanatos in acelasi timp? Ce ai alege intre frumusete si sanatate?
Eu la inceput am ales frumusetea, chiar daca asta m-a costat mult mai mult pe termen lung. Dupa ani de zile de oxigenat si indreptat permanent, parul meu a ajuns foarte fragil, degradat, tern si imposibil de coafat.

Asa a inceput o cautare continua a unor produse care sa imi repare firul de par, sa stopeze caderea acestuia si sa-l ingrijeasca, pastrandu-i aspectul natural, frumos.

Iata cateva reguli si cateva secrete pe care le-am descoperit de-a lungul timpului:


  1. Prima regula: sa folosim doar produse se ingrijire destinate tipului de par pe care il avem. Puteti citi aici un articol interesant in care puteti afla ce tip de par aveti.
  2. Macar o data pe saptamana e indicat sa folosim o masca de par.
  3. Folositi produse de protectie termica, daca utilizati uscatorul de par sau placa.
  4. Inspirandu-ma din secretele lui Rapunzel, am descoperit ca e important sa ne pieptanam zilnic!

Din gama Gerovital Plant Tratament va recomand sa folositi doua produse pe care eu le consider geniale:
Lotiunea regeneranta cu petroleum m-a ajutat foarte mult in stoparea caderii parului.
Serul pentru varfuri deteriorate, din nou un produs minune pentru parul degradat. Daca patiti ca mine si parul vi se inspica foarte repede, atunci acest produs va va fi de mare ajutor. Citit despre experienta mea cu Serul pentru varfuri deteriorate aici!
Produsele Farmec sunt oricum printre produsele mele favorite si cand vine vorba de ingrjirea parului. Sunt accesibile ca pret si au o gama diversificata, pentru toate nevoile parului. Daca nu stiati, au o gama foarte larga de produse dedicate parului degradat, dar si pentru caderea parului. 
Voi ce secrete aveti pentru ingrijirea parului? 


Articol scris pentru Super Blog 2013, proba propusa de Farmec.

5 comments:

  1. Niste produse extrem de bune si vorbesc din proprie experienta...Ma bucur sa vad si produse romanesti de calitate.

    ReplyDelete
  2. Eu mă axez foarte mult pe produse de îngrijire dedicate părului vopsit, având o culoare destul de pretenţioasă- negru albăstrui :-)

    ReplyDelete
  3. intr-adevar de cand folosesc produse speciale pentru tipul meu de par ,este mult mai frumos , nu mai cade asa de mult si a capatat si un pic de luciu .

    ReplyDelete
  4. de la farmec folosesc un sparay cu care imi dau pe par inainte sa il usuc cu foenul ,este foarte bun

    ReplyDelete
  5. Produsele de la Farmec sunt si bune si rentabile ca si pret, intr-adevar au o gama diversificata! Eu nu sunt genul care sa exagerez cu vopsitul, etc., si totusi intampin probleme cu parul si asa, am firele f.fragile si subtiri! Trebuie o buna ingrijire in permanenta cu produse speciale, chiar si tratamente naturale, preparate acasa!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤