📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

03 October 2013

Random post: decoratiuni si gradini

Ce faceti fetelor? Vesti bune se aud despre vreme pe viitor. Se pare ca va mai trebui sa induram cateva zile de frig si eventual zapezi, dar momentam am scapat de ploi si de saptamana viitoare vom avea din nou vremea de toamna frumoasa.
Asa ca ne putem face linistiti planuri de evadare la munte, la o cabanuta frumoasa. Putem chiar visa la propria casa la munte, unde sa ne pregatim un mic colt de rai.
Presupun ca toti cei care locuim la bloc, visam destul de des la o casa intr-o zona idilica, unde sa ne retragem din cand in cand, departe de zgomotul orasului.
Eu am gasit ceva interesant, pentru cei care nu au posibilitatea de a opta pentru o casa, ceva care poate transforma un colt linistit al apartamentului intr-o mica zona  de relaxare: fantanele arteziene de interior.

Ce parere aveti? Eu zic ca e destul de interesant si feng shui daca va intereseaza si acest aspect.
Pentru cei norocosi, care ati investit sau doriti sa investiti intr-o casa, eu va recomand decoratiuni de gradina Davo Pro dintre cele mai frumoase, folositi-va doar  creativitatea, pentru ca materiale gasiti!
Daca as avea spatiu suficient, eu as opta si pentru o fantana ca de poveste pentru exterior, dar si pentru statui decorative si, de ce nu, chiar si pentru coloane, in stilul acela roman.
Si, as completa tot aspectul cu marmura, care nu numai ca e o investitie buna, dar e mereu o alegere clasica si eleganta.
La modul ideal, daca ar fi sa aleg intre o casa la munte sau la mare, as opta cu siguranta, pentru munte, intr-o zona mai retrasa si placuta.
Voi ce parere aveti? Ne-am cam plictisit sa locuim la bloc? Mai ales acum ca a venit si frigul?
Va dati seama ca daca am locui la casa, asta ar insemna cu siguranta si seminee calduroase?
Va astept cu pareri! Va pregatiti si de o mica excursie pe la munte?

5 comments:

  1. Cu siguranţă întotdeauna voi alege muntele Şi da, în anumite perioade ale anului, aş da orice să stau pentru o scurtă perioadă la casă, îndeosebi vara şi iarna :-)

    ReplyDelete
  2. Imi doresc atat de mult o casuta intr-o zona linistita si cu multa verdeata , sa aiba o gradina mare-mare plina cu tot soiul de flori si copacei ,dar cu multe animalute .Cam asa ar arata coltul meu de rai .

    ReplyDelete
  3. Locuiesc la munte si l-as si maine pe mare...Nu este deloc idilic atunci cand iarna iti croiesti poteca prin mormane de zapada, chiar si orasele mari sau cand porti maneca scurta o luna pe an, sau cand ploile si vantul te fac sa iti inghete oasele...Da, este frumos sa stai la casa, insa intre realitatea aspra a vietii la munte si vise frumoase, pentru mine este o prea mare diferenta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stii cum e, Adina, cine sta la bloc viseaza sa stea la casa, cine sta la casa, zice ca ar fi mai bine la bloc. Dar depinde mult si de zona. Adica cat de "la multe" stai. Ma gandesc ca si pentru cei din Brasov, din oras, e destul de friguros 9 luni din 12.

      Delete
    2. Conteaza mult zona...Eu stau intre Brasov si Bran, tot la bloc, insa am crescut la casa...Este frumos, dar cateodata ma satur de aer rece si vant si ploi...Nu zic, m-as muta de la bloc la casa, dar intr-o zona mai calda a tarii!

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤