πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

25 April 2012

O surpriza placuta: Malizia

 Malizia ne surprinde cu doua arome noi de primavara. Eu am ramas foarte placut surprinsa de calitatea si mirosul deosebit al variantei Hot Glam. Pentru ca nu au aparut inca pe site`ul Malizia nu va pot arata poze si cu celalat parfum (care mie nu mi-a placut prea mult nici ca aroma si mi s-a parut destul de slab si calitativ).
Hot Glam seamana extrem de mult cu Moschino Hippy Fizz si rezista chiar mai mult decat acesta. Am facut chiar un mic experiment: am pulverizat pe o pernuta si am observat ca mirosul se simte aproximativ 2 saptamani! Serios, pentru Malizia, rezistenta e incredibila!
Cantitate: 100 ml
Pret: 8 euro
Unde il puteti gasi: nu il veti gasi in parfumerii scumpe, produsul este nou pe piata si nu pot decat sa va recomand, daca il vedeti, macar sa il incercati. Eu personal l-am gasit intr-un fel de magazin universal.
Singurul defect pe care l-am gasit la acest parfum e ambalajul care nu e tocmai apogeul creativitatii.