πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

14 April 2012

Cele mai bune produse Farmec

Beauty By Jules organizeaza un concurs cu premii Farmec, la care va puteti inscrie pana pe 8 aprilie aici. Cu aceast ocazie mi-am amintit cate produse Farmec am folosit de-a lungul timpului. Asa cum stiti e una dintre putinele firme romanesti care au rezistat de-a lungul timpui. Preturile sunt fara concurenta. Sa va fac si o scurta prezentare a celor mai bune produse pe care le-am incercat pana in prezent:

  • produsele din gama Doina. Sunt convinsa ca le cunoasteti si daca nu le mai folositi in prezent cu siguranta le-ati folosit printre primele produse cosmetice. Daca demachiantul Doina clasic e putin mai gras si mai potrivit pentru tenul uscat , pentru tenul mixt sau gras, aveti la dispozitie Doina pure&soft lapte nutritiv vitaminizant. Doina emulsie cu laptisor de matca, mai mult ca sigur v-a ramas in memorie pentru mirosul deosebit pe care il are. Preferata mea pana in prezent, Doina emulsie cu extract de castraveti, o folosesc uneori ca pe un tonic, pentru ca e astingenta, iar alte ori o consider un adevarat tratament, fiind in acelasi timp si foarte hidratanta. O recomand indiferent de tipul de ten pe care il aveti. 
  •  De asemenea, am folosit cu placere si Lotiunea cu aloe vera Demachiantul pentru ochi si buze pentru machiaj rezistent la apa desi acesta mi s-a parut mai slab pentru curatarea rimelului, dar foarte placut pentru demachierea fetei.  
  • Fluidul antiseptic purificator l-am folosit foarte mult in adolescenta, fiind o extraordinara lotiune astingenta. Daca ai tenul acneic, il vei descoperi ca fiind foarte util.  
  • Crema antirid e practic prima crema antirid pe care mi-am achizitionat-o dupa varsta de 25 de ani, cand e ok sa incepi sa folosesti creme antirid preventiv. Pentru ca printre altele, contine si argila, nu are un miros prea placut dupa gusturile mele, dar e suficient de eficienta.  
  • Daca nu ati folosit pana acum pudra de argila, v-o recomand indiferent de tipul de ten pe care il aveti. O astfel de masca se prepara usor, fie se amesteca continutul plicului cu putina apa, fie cu diverse  sucuri. 
  • Iar daca aveti pistrui sau alte pete pigmentare, va recomand crema corectoare pentru pete pigmentare
 Si produsele pentru ingrijirea parului sunt foarte bune si foarte ieftine. Lotiunea regeneranta cu pretoleum e foarte eficienta pentru combaterea caderii parului, dar si ca regenerare pentru un fir de par tern, fragil, devitalizat. Eu am folosit-o foarte mult timp, dar efectele se vad dupa primele utilizari. Daca nu sunteti obisnuite cu acest gen de produs, ar trebui sa stiti ca si pielea capului are nevoie de ingrijire. Acest produs se va aplica atat pe scalp cat si pe lungimea firului de par prin masaj. Un astfel de tratament il recomand periodic si pentru persoanele care nu au probleme majore ale parului.
 Din aceeasi gama, masca pentru par degradat, o sa fie mai mult ca sigur pe placul vostru. E foarte hranitoare si ajuta la descurcarea parului, printre altele. Mie mi s-a parut ca mi-a "intarit" firul par. Eu avand un fir de par foarte fin si subtire in mod natural, am considerat-o foarte-foarte eficienta. De asemenea, vei observa ca dupa utilizarea mastii, te vei coafa mai usor.
Samponul pentru controlul sebumului s-a dovedit foarte bun, pentr probleme legate de ingrasarea excesiva a parului. E unul din foarte putinele sampoane care chiar au avut un efect vizibil in aceasta problema, in cazul meu.
Ca incheiere, va spun ca Farmec e un brand care mi-a castigat increderea de foarte mult timp. Am folosit mereu cu placere produsele farmec si recunosc ca majoritatea au o calitatea foarte inalta, neasteptata pentru produsele care sunt mai ieftine. Daca doriti sa aflati mai multe despre aceste produse, cat si despre ofertele si reducerile din aceasta perioada, va invit sa vizitati site`ul oficial Farmec aici