📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

12 July 2017

7 Trucuri pentru Oja Semipermanentă


  D
acă ați folosit vreodată oja cu gel, aplicarea celei semipermanente va fi destul de familiară. Însă sunt câteva diferențe de care trebuie să țineți cont.

Adevărul este că, dacă știi câteva trucuri de aplicare a ojei semipermanente, procesul ți se va părea extrem de ușor și îți va lua și destul de puțin timp.

Iată pașii pentru a aplica oja semipermanentă:



  1. Pilirea unghiei cu un buffer (sau o pilă foarte fină) și degresarea unghiei. Întâi pilim suprafața unghiilor. Spre deosebire de oja cu gel, oja semipermanentă nu cere o pilire intensă, ci doar pentru a netezi eventualele defecte de pe suprafața unghiei. Apoi degresăm.
  2. Aplicarea bazei cere cea mai mare atenție, fiind, din punctul meu de vedere cel mai dificil pas. Pentru că baza este, de obicei, incolororă, este greu să fii sigur că ai aplicat-o corect. Baza trebuie uscată apoi la lampa UV sau LED.
  3. Dacă primul strat e aplicat corespunzător, cele doua staturi (aplicate pe rând), de oja semipermanentă, nu ar trebui să fie o provocare.
  4. Ultimul strat reprezintă top coat`ul care, la fel ca toate celelalte straturi, va fi uscat la lampa UV sau LED. La final ștergem din nou unghiile cu soluția degresantă.

7 trucuri pentru ca aplicarea ojei cu gel să fie mult mai ușoară și rapidă:


→ Așa cum spuneam, aplicarea bazei mi se pare cel mai important și cel mai dificil strat pentru că, fiind incoloră, nu prea poți vedea exact cât de corect ai aplicat-o, decât după ce se usucă.
În plus, există posibilitatea ca baza să se strângă pe unghie, până o usuci la lampă, căpătând o formă inestetică. Astfel, sfatul meu este să aplicați pe fiecare unghie, cu grijă, fără să atingă cuticulele, dar să acopere complet vârfurile unghiilor. Imediat ce ați aplicat pe o unghie, uscați fiecare unghie individual la lampa UV sau LED, pentru a nu risca faptul ca baza să alunece sau să se strângă până ce reușiți să aplicați pe toate unghiile.

→ Dacă totuși baza nu arată cum trebuie după uscarea ei la lampă, ștergeți unghia cu soluția degresantă, încercați să piliți excesul și dacă e cazul, mai aplicați un strat subțire în zonele cu probleme, pe care îl uscați la lampă.

→ Este foarte important să aplicați toate straturile exact unul peste celălalt. Dacă pe o parte a unghiei lipsește unul din straturi, aceasta va rezista mult mai puțin.

→ Spre deosebire de oja cu gel, oja semipermanentă, ca și baza și top coat`ul  trebuie aplicate în strat cât mai subțire. Cu cât straturile sunt mai groase, cu atât ea va rezista mai puțin. Specialiștii spun că ideal ar fi ca straturile să fie subțiri, insistând însă în zona centrală în partea superioară a unghiei și către vârfuri (la fel ca în cazul celei cu gel).

→ Dacă sfatul meu pentru aplicarea  bazei este să aplicați pe fiecare unghie, apoi să o uscați, pentru oja semipermanentă puteți aplica pe câte doua- trei unghii, apoi să le uscați. Atenție! Dacă sunteți obișnuite cu oja cu gel, veți observa că oja semipermanentă este mult mai lichidă și are tendința de a aluneca în timp. Astfel că, dacă nu puteți să o aplicați rapid, aplicați la fel, pe fiecare unghie și uscați individual. Dacă ați aplicat baza corect, oja se va mula perfect după forma bazei și nu veți avea probleme. Dacă totuși a alunecat spre cuticule, ștergeți cu un bețișor de lemn excesul și uscați imediat. 

→ Pentru că am forma unghiilor mai pătrată (formă care are tendința de a fi mai puțin rezistentă), după ce aplic primul strat de oja semipermanentă și îl usuc la lampă, mai aplic un strat doar pe vârfurile unghiilor, insistând la colțuri, pentru a fi sigură că oja a ajuns și în acest zone. Usuc la lampă și apoi continui cu aplicarea celui de-al doilea strat de oja semipermanentă, în mod normal. E un truc pe care eu îl folosesc și mi se pare bun, dar nu e un pas obligatoriu.

→ Dacă îți dorești un model deosebit pentru manichiura cu gel, o soluție pe care o folosesc eu, este ca, după ce termini de aplicat toate straturile, degresezi din nou și poți aplica un model cu ștampilă. Apoi, aplici un nou strat de top coat special pentru manichiura semipermanentă și îl usuci la lampă. E posibil ca acest artificiu să ia din rezistentă, fiind cu un strat în plus, însă în cazul meu a fost la fel de rezistentă. 


Știu că par multe aceste sfaturi, dar defapt, dacă le folosești, aplicarea ojei semipermanente devine mai rapidă și mai ușoară așa. Poate prima dată va părea un pic mai greu, însă ulterior, veți reuși să terminați aplicarea ojei cu gel în 10-20 de minute.


În cazul meu, rezistă până la 3 săptămână fără să le menajez deloc. Cel mai important, unghia chiar a devenit mai tare și mai sănătoasă, cresc mult mai repede și mai frumos și nu cred că m-aș mai întoarce la oja cu gel.

Pentru această manichiură, am folosit:


Bază Melkior: https://goo.gl/hGkcVx
Oja Semipermanentă Pierre Rene : https://goo.gl/Tg7Ru1
Top Coat Melkior: https://goo.gl/WSTPm9

Baza și top coat`ul le-am luat la oferta 1+1 Gratis care încă e valabilă, plus transport gratuit, în total 59 de lei.




















Please follow me :



Vote my Looks:
Lookbook    Cichisimo     Chictopia 

19 comments:

  1. Uite de asta citesc eu articole de acest gen pentru ca invat mereu ceva. Habar nu aveam ca exista oja semipermanenta. Omul cat traieste, invata!

    ReplyDelete
  2. Nu am folosit manichiura cu gel niciodata si nici nu cred ca voi folosi facand aceasta operatiune eu singura. Daca mi se va ivi ocazia, mi-ar placea sa imi fac o astfel de manechiura.

    ReplyDelete
  3. Nu am folosit niciodata oja semipermanenta. Dar inca nu e timpul pierdut. Arata foarte bine unghiutele tale ;)

    ReplyDelete
  4. m-am hotarat si eu sa trec la oja semipermanenta, renunt la gel!

    ReplyDelete
  5. Și eu îmi fac manichiura cu semipermanenta acasa și de fiecare dată la aplicarea bazei întâmpin dificultăți. Mă bucur că ai împărtășit din experiența ta și voi aplica sfaturile tale data viitoare.

    ReplyDelete
  6. Mi-am facut o singura data unghiile cu gel si am hotarat ca nu-i de mine, am unghii frumoase in mod natural.

    ReplyDelete
  7. Mie nu imi tine mai mult de o saptamana cand mi le pun singura si urmez toti pasii acestia. Daca mi le face ccineva la salon nu am stres 3 saptamani. Nu inteleg de ce nu tine atat de mult si cand mi le fac singura. Eu am renuntat pentru ca mai mult ma enervam, ba chiar la 1-2 unghii mi se stricau dupa 2-3 zile.

    ReplyDelete
  8. nu ma gandeam ca oja semi e asa faina! pe mine nu ma incanta faptul ca nu-mi pot schimba modelele/culorile prea des, atata tot

    ReplyDelete
  9. Eu la salon optez pentru aplicarea ojei semipermanente. La pedichiura imi rezista foarte bine. Acasa nu as putea sa imi aplic corect.

    ReplyDelete
  10. Le admir pe cele care pot sa-si faca singure manichiura pentru ca eu nu sunt in stare decat sa ma dau cu oja.

    ReplyDelete
  11. Eu nu ma pricep deloc, prefer sa ma duc la un salon.

    ReplyDelete
  12. Nu mi-am facut pana acum manichiura semipermanenta, dar imi plac produsele de la Melkior.

    ReplyDelete
  13. Habar n-am sa fac asa ceva!Plus ca n-as avea rabdare si nici timp!
    Eu prefer sa merg la salon, mai ales pentru pedichiura. Mainile mele nu sunt deloc cuminți si nici dupa o sapatamana unghiutele arata ingrozitor! :D Asa ca le prefer naturale.

    ReplyDelete
  14. De aproape un an port oja semipermanenta si o fac la un salon. Nu am indraznit sa o fac singura pentru ca am zis sa nu cumva sa nu reusesc sau sa investesc niste bani inutil. Cred ca ar trebui sa imi fac curaj si sa ma apuc si eu sa mi le fac singura pentru ca nu este chiar asa complicat

    ReplyDelete
  15. Sunt o mare fana a unghiilor cu semipermanenta! Momentan fac o pauza pentru ca mi s-au subtiat putin unghiile. Ce camera folosesti pt poze? :D
    te pup!

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  16. Eu am folosit oja semipermanenta doar la salon, dar mor de nerabdare sa-mi cumpar si eu o lampa UV pentru acasa!

    ReplyDelete
  17. Superbe unghii :D
    Am plecat, salonul ma asteapta ❤

    ReplyDelete
  18. Buna. Am si eu o problema cu baza de la oja semi. Dupa 2-3 min de tinut in lampa nu se usuca. Daca pun degetul pe unghie, este aproape la fel de lichida ca atunci cand o aplic. Oja si finish-ul se intaresc de tot,doar baza nu. Nu stiu insa daca baza trebuie sa se intareasca complet sau asa trebuie sa ramana. Multumesc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce baza folosești? Este în termen? Ai încercat sa folosești soluție degresanta înainte?
      Eu folosesc baza de la Melkior și se întărește și în general, nu am probleme cu ea

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤