📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

28 February 2016

Spring Time Wishlist & Inspiration


Vremea e asa frumoasa in ultima vreme incat ma simt motivata sa incep curatenia de primavara, macar in dulap.
Insa serile si diminetile sunt atat de reci, incat pana la urma nu m-am decis ce sa pastrez din garderoba de iarna si ce nu.
Din precautie, paltoane, ghetele si cizmele inca raman la indemana, insa rochitele parca ar merita o sansa.

Insa cel mai simplu mod de a ma pregati pentru primavara e sa incep wishlist-urile de cumparaturi.
Iata cateva modele care mi-au facut cu ochiul.
Puteti da click pe poze, pentru a ajunge pe pagina produsului.















Please follow me :



Vote my Looks:

5 comments:

  1. Lovely wishlist!
    Love the selection!
    http://helenamybeauty.over-blog.com/

    ReplyDelete
  2. Frumoase!!!! Imi doresc o astfel de pereche de pantofi...dar nude, insa de piele! Sa stiu ca pot merge pe ei...desi am o ezitare, imi doresc asta si trebuie sa bifez pana la urma aceasta dorinta!

    ReplyDelete
  3. Nice selection my dear! Love these dresses and these colors! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤