📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

07 June 2015

Sfaturi de weekend

Ro Only

Saptamana trecuta a fost foarte aglomerata pentru mine, asa ca weekendul acesta a trebuit sa ma ocup de curatenie.
Sambata e ca de obicei, dedicata spalatului rufelor. Mai ales acum, pentru ca a trebuit sa trec la garderoba de vara, totul a trebuit sa fie pus la spalat.
De la o vreme, am observat ca indiferent ce detergent folosesc sau balsam de rufe, foarte rar isi pastreaza mirosul placut.

Plus ca uneori, sare peste stors.

Cum nu ma pricep foarte bine, dar am masina de spalat de ceva ani buni, m-am gandit ca poate s-a defectat si am inceput sa caut ceva informatii pe net despre problemele masinii mele.
Cum nu stiam nici un service de reparatii, am inceput sa caut recomandari.
Asa am gasit un site, unde poti pune intrebari iar expertii  iti raspund si iti ofera consultanta gratuita online, daca e cazul.
Ei bine, la mine nu era ceva grav si ma bucur ca nu am apelat direct la un service, inainte sa ma informez. Insa daca aveti probleme si aveti nevoie de un service cu bune recomandari pentru reparatii masini de spalat, atunci puteti fie incerca sa intrebati pe unul din expertii care va vor raspunde in cel mai scurt timp, fie va puteti prezenta la sediu, pentru reparatii masini de spalat Bucuresti.

Tot de pe site-ul oficial am aflat si cateva informatii noi si utile:

  • Stiati ca nu e recomandat sa va montati masina de spalat in baie din cauza aburului si umiditatii ridicate? Un loc perfect ar fi un hol, o debara sau o chiar si o bucatarie aerisita sau dotata cu hota.
  • Stiati ca atunci cand folositi un anticalcar (cum ar fi Calgon) e recomandat sa folositi spalarea la minim 60 de grade pentru ca anticalcarul sa se poate dizolva complet?
  • Stiati ca atunci cand indesati prea multe rufe in masina de spalat, calitatea spalarii va fi afectata?
  • Stiati ca masinile de spalat mai vechi (10-15 ani) sunt mult mai fiabile din punct de vedere mecanic decat cele de ultima generatie? Deci puteti iesi mai castigati chiar si o masina de spalat second-hand.
Cititi alte informatii interesante si recomandari legate de masinile de spalat si intretinea lor chiar pe site-ul oficial, pe care il gasiti dand click pe unul din link`urile de mai sus.



Acum ca am terminat cu curatenia, eu plec la plimbare si va doresc un weekend frumos in continuare!

Please follow me :



Vote my Looks:

3 comments:

  1. Intr-adevar, daca respecti niste reguli simple de mentenanta, poti prelungi considerabil durata de viata a masinii de spalat.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤