📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

04 October 2013

Sugestii de toamna

Am citit despre provocarea Tex (marca exclusiva Carrefour) si m-am lasat usor convinsa sa particip, cand am vazut noua colectie. Nu am ajuns in ultima vreme pe la Carrefour ca sa le vad, dar iata cateva articole care mi-au facut cu ochiul din noua colectie de toamna:
Din aceasta tinuta ador rochita si balerinii.

Fustita si ghetutele sunt superbe! In special ghetutele! Dar tinuta mea preferata e urmatoarea:

Ce parere aveti? Va face cu ochiul ceva din noua colectie?

4 comments:

  1. da ,imi place prima rochie ,trenciul si ghetele din ultima ,poate o sa le vad in curand si live

    ReplyDelete
  2. Prima rochiţă îmi place foarte mult! Mult succes, weekend frumos! :-)

    ReplyDelete
  3. Imi place trenciul, insa nu cred ca mi s-ar potrivi pe aceasta vreme rece, mai ales ca eu am trecut deja la geaca de iarna, la Brasov fiind zapada.

    ReplyDelete
  4. trenciul este foarte frumos, eu mai cumpar pentru copil hainute de la ei si sunt foarte bune

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤