📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

08 April 2017

Must try: Uleiul pentru păr Nashi


D
e fiecare dată când ajung la coafor, nu aud decât cuvinte de ”laudă” la adresa firelor mele care sunt, se pare, nemaivăzut de înspicate și deteriorate. Și nu că nu ar avea dreptate, dar ca idee, am schimbat coaforul mai des decât orice om de pe planetă. Ca o paranteză, chiar mi se pare extrem de nepoliticos să critici (și eventual să nu te mai oprești din criticat) podoaba capilară a clientei. Până la urmă, tocmai de aceea e acolo clientul, acela e motivul pentru care are nevoie de tine.
Mereu m-am întrebat dacă toată critica asta este menită să justifice eventualitatea că l-a scurt cu vreo 10 cm mai mult decât i s-a cerut.

Dar revenind la poveste, chiar am părul, de când mă știu, extrem de înspicat, asta încă dinainte să descopăr placa, vopseaua sau chiar să folosesc feonul.
Și asta pentru că mereu am avut firul de păr extrem de subțire. Ca să vă dau un exemplu, la câteva zile după ce îmi iau vârfurile, pare să ajungă exact la fel ca înainte.

Astfel că, cu timpul, am renunțat la speranța de a-l repara și m-am concentrat mai mult pe a ascunde firele înspicate cu uleiuri sau ceară de păr.

Însă de vreo lună de zile, s-a întâmplat ceva ce nu poate fi descris decât ca miracol: nu mai am vârfurile înspicate!
 Serios, e mare lucru dacă dacă reușesc să găsesc un vârf de fir care să arate fragil sau mai nu știu cum.

Și iată ce cred eu că a produs miracolul:

În primul rând, șamponul de care v-am spus că sunt mega- încântată de la Cosmetic Plant. Repară, netezește, dă volum și suplețe firului de păr, nu am nici o plângere la adresa lui.

În al doilea rând tratamentul bifazic Anian. Îl prefer pentru că e așa ușor de folosit, miroase excelent și îmi face părul să se descurce foarte bine.

Și al treilea produs, care probabil e responsabil de repararea miraculoasă a vârfurilor despicate, uleiul Nashi.

Cum nu știu exact care dintre aceste produse este fix cel responsabil, eu vă recomand să le folosiți împreună, poate că efectul e rezultatul interacțiunii dintre ele sau pur și simplu sunt mai eficiente folosite împreună decât separat.

Uleiul îl am în varianta mini- doar 30 ml, pentru că făcea parte dintr-un set care mai conține și șampon și balsam, pe care nu le-am testat încă, dar dacă voi descoperi ceva uimitor la ele, voi reveni cu detalii.

Uleiul de păr Nashi

N-aș putea spune de ce și cum acest ulei este mai bun decât orice altceva am folosit până acum, nu am identificat un ulei în plus în compoziție sau ceva anume care să-l facă diferit. În schimb, poate fi vorba de concentrația uleiurilor.

În primul rând este un ulei foarte dens. Astfel că, eu folosesc această sticluță de 30 ml de vreo 2 luni, în mod constant și nu am ajuns să consum nici un sfert.
Însă nu îngrașă părul, așa că puteți reaplica oricât de des, deși mă îndoiesc că veți simți nevoia.

Comparativ cu alte uleiuri (cred că am menționat că obișnuiesc să folosesc Garnier sau Kallos destul de des), de care sunt mulțumită- în principiu, am observat că folosesc o cantitate extrem de mică din acest ulei- e ca și cum ar fi foarte concentrat.

Unul din aspectele care mi-au plăcut extrem de mult la acest ulei, este parfumul său incredibil: are note de vanilie, de ceva dulce, dar și de un extract de flori pe care nu îl pot identifica- posibil magnolie. Ideea este, că nu are mirosul acela clasic de argan (deși e ingredientul principal), ci un parfum absolut obsedant- care nu e nici vanilie pur și simplu, e cumva o combinație extrem de reușită. Și mai ales, parfumul acesta rămâne în păr și îl simți cel puțin vreo două zile.

Însă de efectul reparator m-am convins cu adevărat abia cum vreo săptămână în urmă când am reușit eu să fac o nefăcută- nu o să intru în detalii pentru că povestea e prea lungă- dar am reușit să îmi ard rău de tot o șuviță de păr. Dar rău- miros de păr ars, aspectul nici nu are rost să-l descriu.
Dar pentru că se arseseră doar firele de la suprafață, am zis că nu e așa de grav, îl filez și gata, suvița e ca și salvată. Am aplicat uleiul Nashi  din belșug și am decis că că problema se poate rezolva a doua zi.
Ei bine, nu a mai fost nevoie să-l filez, pentru că... problema a dispărut. Suvița ”rănită” arată ca nouă după câteva zile, nu i-am mai făcut nimic special, firele sunt moi, nu sunt înspicate și nici nu se vede că a fost o problemă.

Astfel m-am decis că acest ulei e prea bun ca să nu vă povestesc de el.

Cum îl folosesc

Așa cum v-am spus deja, folosiți-l împreună cu șamponul de la Cosmetic Plant! Poate contează.
Dacă nu, încercați-l oricum. Și eu am de gând să-l încerc pe viitor cu alte produsele, ca să observ dacă efectul se păstrează.

Eu nu îl aplic imediat după coafat, ci a doua zi, pentru că șamponul oricum îmi disciplinează foarte bine vârfurile și nu simt că ar fi nevoie.
Îl aplic însă a doua zi, când simt că părul începe să se electrizeze și vrea să se ciufulească. Ajută mult să țină șuvițele sub control și ajută și la efectul acela pe care uneori îl observ de la umiditate.

Nu aplic decât o dată și foarte rar reaplic între spălări.
Folosesc doar o cantitate foarte mică, părul clar absoarbe doar cât are nevoie și, fiind un ulei destul de ”concentrat” și dens, chiar nu e necesar să folosiți mai mult, o să vă rămână pe mâini, nu pe păr.

Nu există nici o regulă care să spună că trebuie aplicat doar pe vârfuri. Dacă aveți părul foarte deteriorat, aplicați peste tot, din experiență, nu îngrașă, dar nu aplicați pe rădăcini, nu e genul acela de tratament.
Nu se clătește.

Nu este chiar ieftin, sau teoretic nu este. Pe Aoro l-am găsit la 131 lei - varianta de 100 ml. Dar având în vedere cât de mult timp îți ajunge produsul, eu consumând mai puțin de 10 ml în câteva luni, la un calcul simplu, iese chiar economic.
Cândva pe Aoro aveau și varianta de 30 ml, pe care o am eu, dar și o variantă de 50 ml. Acum nu mai sunt, din păcate. Cândva era și pe Emag, acum nu mai e disponibil, însă îl mai găsiți și pe alte magazine online, iar dacă găsiți oferte mai bune, lăsați-mi un comentariu.
Nu știu dacă aveți încredere în Aoro, eu personal nu prea am și, în general stau cu inima îndoită de fiecare dată când dau o comandă, însă, la modul cinstit, nu am avut probleme până acum.

Concluzia: 

Clar îl recomand și îl declar cel mai bun ulei tratament pe care l-am încercat până în prezent!

Uleiul aici: https://goo.gl/UPki7D











Please follow me :



Vote my Looks:

14 comments:

  1. Nu le-am incercat, dar cred ca am si eu nevoie de aceste produse minune!! Foarte faine pozele, ti le admir de fiecare data :)

    ReplyDelete
  2. Cu ce ti-ai ars juvita? Cu placa? Doamne....

    ReplyDelete
    Replies
    1. In mod neasteptat, nu cu placa. Placa mea e Babyliss- cred ca nici nu ar putea sa arda parul.

      Delete
  3. E bine de stiut mai ales ca fiica-mea are parul lung si ne certam des pentru ca ar trebui taiate varfurile inspicate/rupte!

    ReplyDelete
  4. Am auzit numai lucruri bune despre produsele de la Nashi, insa nu am apucat sa le incerc. Eu am ramas tot la antica mea masca home-made cu diverse uleiuri esentiale si un galbenus de ou - e printre singurele masti care mi se potriveste. Cateodata mai folosesc si ulei de argan pe varfuri, insa doar cand imi mai amintesc. Nici samponul de la Cosmetic Plant nu l-am incercat, spre rusinea mea.

    P.S. imi plac mult pozele realizate de tine, sunt foarte profi! :)

    ReplyDelete
  5. Nu l-am incercat pana acum dar cunosc gama de produse. Am mai citit cateva articole si fetele erau foarte incantate de uleiul Nashi.

    ReplyDelete
  6. tocmai mi-ai amintit ca il am si eu si nu l-am incercat inca, stiu ca sunt produse super dar am altele desfacute!

    ReplyDelete
  7. sa stii ca si eu am aceeasi problema cu varfurile inspicate. nu pot sa inteleg de unde tot apar, nu folosesc aparate de coafat, ii dau din plin si balsam, si diverse tratamente, si degeaba... poate ma orientez si eu spre acest ulei, ca ma seaca sa-l tund serios la perioade scurte

    ReplyDelete
  8. Nu am auzit pana acum de acest ulei, dar cu parul si varfurile inspicate am avut probleme mereu. Am sa ma uit si eu de el.

    ReplyDelete
  9. Pare ca ai gasit un adevarat elixir al parului, o sa-l incerc si eu pentru ca am cam aceeasi problema.

    ReplyDelete
  10. Nashi stiu ca are produse bune. mie imi plac produsele profesionale, chiar daca sunt mai scumpe, folosesti putin cantitativ si iti ajunge produsul un timp indelungat.

    ReplyDelete
  11. Nu am folosit niciodata ulei de par, nu stiam de aceasta firma.

    ReplyDelete
  12. Nu l-am incercat si nici nu am auzit de el. Faptul ca zici ca este un ulei reparator bun, ma face sa-mi doresc sa-l incerc si eu

    ReplyDelete
  13. De la decolorant eu am inceput sa am parul foarte aspru. Am incercat creme si masti si balsamuri, dar nu stiu cum de nu m-am gandit vreodata la ulei pentru par. Cred ca il voi incerca chiar pe acesta.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤