📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

04 December 2016

Review: Șampon cu aromă de Cola pentru creșterea părului


Dacă nu v-ați înscris încă la concursul aniversar TriodeLuxe, va invit sa o faceți acum, pentru că au mai rămas doar 2 zile.

Astăzi vă voi povesti despre un șampon care a fost o adevărată încântare pentru mine, pentru că, în sfârșit am găsit un produs Cola care este foarte sănătos (pentru părul meu).

Trebuie să încep prin a spune cinstit că dintre toate șampoanele pe care le-am folosit până acum, acesta mi se pare genial. Adica, cum ar putea cineva să nu fie total atras de aroma de Cola?!


Caracteristici:

Ambalajul are 500 ml, are o aromă delicioasă de Cola și desigur, are și culoarea caramelizată la care ne așteptăm.

Însă, pe lângă aroma interesantă, șamponul Anian are defapt și multe proprietăți benefice pentru păr. Conține cofeină, scorțisoară, vanilie și sorbitor- toate aceste ingrediente au rolul de a stimula creșterea părului.
Spumează din belșug și aroma de Cola se va simți în toată baia, ceea ce e foarte plăcut și relaxant.
Prețul este de 39 lei- pentru 500 ml.


Eu l-am folosit împreună cu Tratamentul Bifazic cu Colagen și Acid Hialuronic, acesta având un parfum absbolut încântător de zambile și acesta din urmă își păstrează mirosul în păr.

Șamponul Anian Cola poate fi cumpărat de pe magazinul online Triodeluxe.









Please follow me :



Vote my Looks:

19 comments:

  1. Foarte interesant, deja asta mic l-a vazut si vrea si el... Chiar o sa il iau si eu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar ma gandeam ca ar fi un sampon de care cei mici s-ar indragosti

      Delete
  2. Am aflat de ceva vreme ca daca folosim Coca-Cola putem obtine un par wow, dar de samponul Anian Cola nu stiam, ma bucur ca am aflat acum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, asta chiar nu o stiam. Dar nu e exclus- tot descopar aplicatii utile ale Colei :)))

      Delete
  3. WOW! N-am mai auzit de asa ceva!
    Sper sa nu se gandeasca asstia sa faca ceva asemanator cu arome de mici sau sarmale ! :D Ceva de sezon, gen! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca a facut-o McDonald`s, e clar ca o sa o faca toata lumea :)))

      Delete
  4. Am si eu un sampon cu cafeina, dar nu l-am incercat. O sa vad ce rezultate are, sunt chiar curioasa!

    ReplyDelete
  5. Poate o sa incerc acest sampon, dar sigur este ca vreau tratamentul Bifazic cu Colagen și Acid Hialuronic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Urmeaza review-ul. Am fost total impresionata de parfumul sau

      Delete
  6. Cred ca miroase bestial. Eu am un gel de dus cu aroma de cola. Mor dupa el. Cum ies din baie, cum trebuie sa beau o gura de cola :))

    ReplyDelete
  7. De asa ceva nu am mai auzit, dar sunt super intrigata! Il vreau si eu!

    ReplyDelete
  8. Eu am mai auzit de sampoanele Cola dar nu stiam ca si cei de la Anian au asa ceva , eu nu prea sunt cu bautul de Cola , nu beau deloc dar imi place cum miroase.

    ReplyDelete
  9. Super!! Vreau si eu sampon cu aroma de Cola, dar si Tratamentul Bifazic! Multumim pt recomandari!

    ReplyDelete
  10. am folosit cateva produse de la ei si am fost multumita, mai ales de cheratina!

    ReplyDelete
  11. Super review ! Mulțumesc pt informație!

    ReplyDelete
  12. Fan Coca Cola sun t de ani de zile, acum trebuie sa incerc si samponul cu Cola :)

    ReplyDelete
  13. Nu stiam ca exista asa ceva, desi sunt impotriva Coca-Colei, cred ca o sa incerc acest produs.

    ReplyDelete
  14. Iubesc Cola si ar fi interesant sa vad cum este si acest sampon

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤