πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

26 July 2013

Random post

Ultimele zile au fost mai aglomerate pentru mine. Cu toate ca am postat mai rar pe blog, ma bucur ca am reusit sa integrez un obicei sanatos de a face jogging in fiecare zi si chiar sa optez mai mult pentru salate si fructe.
Si cum e perioada aceasta in care ne gandim la concedii si vacante, excursii la munte sau la mare, am inceput sa ma gandesc la serios daca nu ar fi mai bine sa-mi inlocuiesc laptopul cu o tableta. E totusi destul de dificil, orice ar fi, sa cari laptopul dupa tine, oriunde te duci. Si cu siguranta, pentru un weekend la munte, nu as lua laptopul cu mine, cu toate ca mi-ar placea sa pot posta linistita oriunde am chef.
Tabletele de la Allview sunt destul de convenabile la pret. Recent am citit ca s-au lansat doua tablete noi, Viva Q7 si Viva Q8, cu o grosime de 7,5 mm.
Designul e atragator, sunt foarte usoare si in plus au display de 7,9" cu rezolutie de 1024x768, ceea ce inseamna ca poti viziona linistit si serialul preferat pe drum spre mare:)

Memoria interna e de 8 GB, extensibila pana la 32 GB, ceea ce mi se pare mai mult decat suficient.
Tabletele pot fi achizitionate la 599 si respectiv 799, ceea ce mi se pare rezonabil ( si mult mai ieftin decat un laptop, btw). In plus, bateria tabletelor te tine pana la 8 ore, pe cand un laptop te tine in jur de o ora- doua, asta in primul lui an de viata. Eu il am de doi ani si deja bateria ma tine doar vreo 5-10 minute. Si logic, de ce optezi pentru un laptop in primul rand, daca nu pentru flexibilitatea pe care ar trebui sa ti-o ofere?
Daca si voua va face cu ochiul oferta, puteti afla mai multe detalii despre caracteristicile tabletelor Viva din urmatoarele clipuri:



Voi ce preferati? Laptopul sau tableta? Care sunt motivele pentru care ati opta pentru o tableta?
Vi se pare mai utila Viva Q7 sau Q8?

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ πŸ’— πŸ’™ πŸ’Ÿ πŸ’› ❤