📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

03 July 2012

Vichy Idealia

Pana acum sunt convinsa ca ati auzit destule despre noua crema Vichy Idealia. Daca v-ati inscris pe pagina Vichy ati avut ocazia si de a testa aceasta minunata crema. Eu am testat-o si mi-a placut foarte mult.

  • Are o textura usoara, trandafirie si sidefata, asemanatoare cu cea a primerului Lumi Magic L`oreal despre care am scris aici.
  • Se absoarbe foarte repede
  • Are un parfum deosebit, neiritant;
  • Uniformizeaza tenul;
  • Mie mi se pare extraordinara ca inlocuitor de BB Cream sau fond de ten.
Defapt, din prezentarea ei, are un rol asemanator cremelor BB Cream:
  1. Accelereaza capacitatea pielii de a se regenra, 
  2. Micsoreaza porii
  3. Diminueaza ridurile
  4. Lumineaza tenul
  5. Omogenitatea vasculara si pigmentara este imbunatatita.


Crema se gaseste in comert la pretul de 90 Ron. Nu incarca tenul, il hidrateaza dar nu are si acel efect secundar gras/uleios. De accea eu as recomanda-o atat pentru tenul sensibil si uscat cat si pentru cel mixt sau gras.
Daca nu ati avut ocazia de a primi mostrele Vichy acasa, inca le mai puteti gasi in diverse reviste. Iar fetele care le-au incercat deja, pot oferi un review pe pagina Vichy,inscriindu-se automat in tragerea la sorti a 50 de seturi Ritualul pentru Pielea Ideala ( Spuna de curtatare Purete Termale+ Apa Termanal Vichy+ Crema Idealia), link direct aici
De asemenea vreau sa mai semnalez o promotie interesanta la Apa Termala, la cumpararea uneia de 100 ml, primiti gratuit varianta travel de 50 ml ( pret recomandat 32 Ron).