📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

13 March 2012

Haul. Essence II

Despre cosmeticele "essence" am mai scris de-a lungul timpului. Mi s-au parut mereu foarte bune dupa criteriul pret/calitate.Plus apreciez culorile tineresti si amablajele dragute si vesele. Acum va prezint pe scurt ce am mai cumparat.





Gloss Stay with Me, nuanta 07 kiss kiss kiss. Aroma foarte placuta, dar sunt mai ales incantata de forma aplicatorului !
Oja crapacioasa alba. Asa cum stiti deja, singurul dezavantaj la ojele "crapacioase" essence e faptul ca necesita un timp mai indelungat de uscare, fata de alte marci. 
Kit`ul pentru sprancene l-am recumparat, dar vi l-am prezentat deja in aceasta postare.
Magnet pentru oja magnetica. Inca nu l-am incercat, dar sunt incantata pentru ca l-am gasit la un pret foarte mic.

Oja "French Matt" pentru manichiura frantuzeasca.
Oja cu sclipici, momentan printre preferatele mele. Are o rezistenta destul de mare si e foarte consistenta, nefiind necesar sa aplici mai mult de un strat.
Oja pentru nail art. Imi place in mod deosebit ca negrul nu e mat ci sidefat, avand un efect foarte placut pe unghii.
Fond de ten Soft Touch Mousse. Aceasta e o nuanta ceva mai inchisa, 08 matt tan. Am cumparat-o pentru ca aveam deja nuanta 02 matt beige (perfecta pentru tenul meu) dar aveam nevoie si de o nuanta mai inchisa, pentru machiajul corector. Mi-a placut de la inceput la acest fond de ten, cat de fin si placut se simte pe piele. Desi in general prefer fondul de ten "fluid", pentru ca mi se pare ca acopera mai bine, totusi acest fond de ten Essence, imi lasa pielea sa "respire". Are o acoperire foarte buna, chiar daca nu e rezistent la transfer si rezista aproximativ 4-5 ore. Ceea ce e totusi suficient. De asemenea, pentru persoanele cu tenul gras, acest gen de fond de ten este de preferat, in defavoarea celor fluide. Si desigur, asa cum ne-am obisnuit deja la cosmeticele Essence, pretul e foarte mic.