Inscrie-te la concursurile aniversare aici:

๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

01 October 2012

Esarfe - www.LadyShop.ro

Buna fetelor! Ce ati mai facut in ultima vreme? Si ce v-ati mai cumparat? Sunt sigura ca v-ati innoit pentru scoala sau pentru noul sezon si sunteti una mai frumoasa ca alta! Astazi vreau sa va prezint si niste accesorii de nelipsit, cred eu, in acest sezon: Salurile si Esarfele. Linkul  anterior va duce pe pagina www.LadyShop.ro, la aceasta categorie, fiind o adevarata sursa de inspiratie prin modelele diversificate si creative. Pe site, asa cum anunta si numele, veti gasi o gama larga de produse pentru femei, de la lenjerie pana la accesorii, dar si haine pentru mamici. Preturile sunt accesibile si modelele calitative si mai ales pline de inspiratie si feminitate. Va las sa rasfoiti putin site`ul www.LadyShop.ro, iar eu va prezint in continuare esarfele de care m-am indragostit:

Acestea ar fi modelele care mi-au placut cel mai mult. Chiar cred ca ar putea inveseli si aduce putina culoare oricarei tinute. In plus, daca trebuie sa adopti o tinuta mai sobra (la scoala sau la job), o astfel de esarfa e acel ceva care te deosebeste. In functie de gusturi, alegeti un model feminin si stylish, pe care sa-l asortati tinutei. Preturile incep de la 29 Lei, iar produsele sunt modele originale, pe care le veti gasi doar pe site.
Modelul meu preferat e  Sal Victoria , pe care il puteti vedea dand click pe nume. Mai jos poza:

L-am ales pentru ca eu obisnuiesc sa ma imbrac mai mult monocromatic (alb, gri, negru, sau pastel) si s-ar potrivi mai multor tinute atat de zi cat si de seara. In plus, o sa observati ca si acest produs ca si multe altele, e disponibil in mai multe culori.
Voi ce v-ati comanda de pe site?