Inscrie-te la concursurile aniversare aici:

๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

30 October 2012

E-parfumeria.ro

Cand vine vorba de parfumuri, cel mai dificil pentru mine a fost mereu sa incerc sa gasesc gama completa a parfumului preferat. Si asta dintr-un motiv foarte simplu: daca folosesti parfum, deodorant si respectiv crema de corp, din game diferite, rezultatul final va fi putin cam ciudat. In plus, am tendita de a ramane fidela un timp idelungat unui parfum, asa ca intodeauna am cautat acele pachete promotionale care vin si cu crema de corp si/sau gel de dus, alaturi de parfumul preferat. Din pacate, de obicei sunt in travel size, asa ca problema a ramas aceeasi.

Daca si voi ati cautat fara succes gama completa a unui parfum, atunci veti fi bucuroase sa aflati de www.E-parfumeria.ro, care va pune la dispozitie o gama intreaga de produse parfumate, de la sapunuri, creme de corp, geluri de dus, apa de parfum, parfum pentru par etc.
Cel mai mult m-am bucurat de categoria Deo Rollon, unde  gasiti atat deodorate rollon dar si varianta crema a parfumurilor preferate.
In ceea ce priveste creme de corp, in categoria Body Cream eu am descoperit crema de corp Thierry Mugler Angel, in varianta de 200ml.
Iar daca sunteti fani Thierry Mugler Angel, o sa va bucurati sa gasiti si deodoratul rollon 50 ml, dar si parfum de par, 30 ml.
In felul acesta, aveti setul dorit la un click distanta! Pentru mai multe parfumuri si detalii despre produse, vizitati site`ul www.E-parfumeria.ro!