Inscrie-te la concursurile aniversare aici:

๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

04 March 2012

Trucuri pentru machiaj cu sclipici

Zilele trecute am realizat un machiaj fantezie pentru concursul Make-up Contest by Ella's eyes & Cosmetic Style,  pentru care trebuia sa folosesc mult sclipici. Insa singura problema e ca nu am gasit nici lipici special si nici lipici pentru gene false (truc de la Special Koko). Pana la urma am improvizat pana am descoperit ceva atat de bun, incat nu va pot spune cat m-am chinuit sa ma demachiez! Rezistenta maxima!
Va intrebati ce? Mai stiti cand va povesteam eu de Glossurile Maybelline SuperStay (aici)? E bine, oricat de groaznice sunt pe buze, ele pot fi folosite peste fard fara nici o problema.Folositi doar partea colorata, nu si balsamul sau glossul efectiv. Pentru ca nu sunt foarte pigmentate, indiferent de ce nuanta aveti, nu vor afecta nuanta fardului. Aplicati dupa cateva secunde sclipiciul. Aplicati-l cu grija, pentru ca, asa cum v-am spus, va fi foarte greu sa-l demachiati! De asemenea, daca ati scapat si pe restul fetei, cu putin scoci il puteti desprinde usor.

  Sa va arat in continuare cateva poze cu machiajul realizat prin acest procedeu. Pozele nu sunt facute cu blitz si la lumina de interior.